Puisi buatmu zionis babi!

Wahai zionis babi!,

Kenapa kau begitu membabi,

Baumu busuk macam babi,

Kenapa tak kau hidup di kandang babi,

Sebab perangaimu tak ubah macam babi.

…..

Ohh Zionis babi!,

Kamu memang sudah lama cemburu dengan orang Islam,

Kau tahu kebenaran Islam,

Kau sedar sedar kota Palestin milik Islam,

Tapi kebenaran masih kau pendam,

Sebab kau memang anak haram!

….

Zionis babi!,

Balingan batu amat kau takuti,

Jatuh maruahmu kalau batu sentuh tubuhmu,

Balingan batu kau balas dengan peluru,

What kind of coward are you?,

Menentang “pengganas” Palestin katamu,

Ohh… sangatlah ganas batu-batu itu,

berbanding peluru-peluru berpandumu,

….

Hoii yahudi babi!,

Kau tak faham ke apa itu gencatan senjata?,

Dasar babi tak guna,

memang tak pernah reti bahasa,

….

Buat media yang tak kurang babinya juga,

hentikanlah putar belit cerita,

Orang lain sengsara, orang lain yang kau dok bela,

Holocaust Nazi kau dok cerita,

Holocaust si yahudi babi apsal senyap aje?,

Ohh, aku tau kau bawah kawalan mereka,

So, kau pun babi juga!!

….

p/s: aku karang sajak/ puisi ini dikala melihat kemusnahan kota Gaza dalam Majalah 3 malam semalam (Sabtu).

p/p/s: Apsal media skang senyap je? padahal yahudi masih dok serang Gaza senyap-senyap….Teruskan memboikot!!

p/p/p/s: ade ke zionis babi yang paham melayu?…to hell, aku x pedulik!!

Advertisements

8 Comments

Filed under 1

8 responses to “Puisi buatmu zionis babi!

  1. Saya nangis tengok iklan Majalah 3 yg minggu lepas punya padahal saya jarang nangis tengok iklan.. Lagi sedih masa tengok cebisan daging manusia terlekat kt dinding..T_T

  2. puisi yang menarik…
    doalah kita untuk dorang…
    nway, nice blog. slamat berkenalan

  3. haha..memey babi sumgoh natew israel laknatullah..toloL3x..bengom3x..gilo3x…haha..TAKBIIIIR!!!!~………..

  4. walaupun peperangan israel vs gaza telah berakhir, tapi dendam aku kepada israel keparat ni masih tertanam.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s